Mojahedin’s satellite channel, which is now the only channel reflecting the stances of this group, has not published any
Mojahedin’s satellite channel, which is now the only channel reflecting the stances of this group, has not published any reports about US decision to disarm this group. Meanwhile, several news agencies have reported news about this such as: AFP, AP, Guardian, VOA, Radio France, Radio Deutche welle (Germany), Washington File (US department of State), Aljazeera TV, Al-Arabia TV, Radio Farda, Radio BBC and …. But Aljazeera has reflected MKO’s claim that say: “these American tanks have come here and surrounded us to protect us!!!”

New Articles

Most viewed